Pesanan Penulis

Segala coretan dan catatan dalam belog ini hanyalah sekadar contengan. Ia hanyalah semata-mata sebuah peluang dan ruang bagi sang penulis untuk mengisi kelapangan masa dengan menulis. Apa yang baik boleh diambil untuk dimanfaatkan bersama-sama. Apa yang buruk, sila IGNORE. Okeh ^_^

Itu sahaja.

Sekian.

Friday, May 20, 2011

HAti ini....

Assalamu’alaikum wbt…

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang…

Alhamdulillah. Tiada kata selain kata-kata syukur kepada Rabbku, Allah yang Esa.
Terima kasih ya Allah…
Sebab izinkan aku bernafas lagi buat hari ini.
Sebab izinkan aku menyentuh malah menyuap nasi untuk mengisi kekosongan perut..
Sebab izinkan aku berborak-borak dengan bonda tercinta walaupun sebentar…
Sebab izinkan aku mendengar alunan ayat-ayat cintaMU ya Allah…
Sebab aku masih melihat senyuman mereka, sahabat yang disayangi..
Dan sebab izinkan aku menaip sesuatu di sini…

Alhamdulillah…
Dan terima kasih juga ya Allah…
Kerana sentiasa bersama-sama denganku setiap detik, setiap deruan nafas ini…subhanallah~
Ya Allah….kuatkanlah hatiku ya Allah….sesungguhnya aku diuji….ya Allah….

~Hamba berdosa~

No comments:

Tagging

art (1) breakfast (2) bunga (3) cinta (6) debaran (2) diari (3) Dungun (1) fotography (4) hati (3) idaman (1) jalan2 (1) just a letter (2) kaka (1) kata-kata (4) lagu (1) luahan (26) makan (2) math (1) my birthday (1) PBS (1) penantian (1) Ramadhan (1) result (1) sabar (2) sahabat (3) sakit (1) sebab (1) tumblr (1) ujian (2) ukhuwah (2)