Pesanan Penulis

Segala coretan dan catatan dalam belog ini hanyalah sekadar contengan. Ia hanyalah semata-mata sebuah peluang dan ruang bagi sang penulis untuk mengisi kelapangan masa dengan menulis. Apa yang baik boleh diambil untuk dimanfaatkan bersama-sama. Apa yang buruk, sila IGNORE. Okeh ^_^

Itu sahaja.

Sekian.

Sunday, June 26, 2011

I'm just worrying about u...

Assalamu’alaikum wbt.
Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang.

Malam yang sepi. Roomate takde, dia gi lepak bilik kawan. Kerja tak terbuat. Sebab hati tak tenang. Hati tak tenang memikirkan sesuatu. Allahuakbar….

Allah, ya Allah. Engkau jua lah lebih mengetahui akan perasaan bimbangku ini. Ya Allah…berilah kesembuhan kepadanya. Ya Allah, tuhanku. Engkau sahajalah yang mampu memberi kesembuhan kepada mereka. Amen ya robbi…

Saya tak mampu menjaga sahabat saya tika ini. Saya jauh daripada mereka. Tapi saya amat bimbang akan keadaan mereka. Saya hanya mampu berdoa sahaja. Allah…

Ya Allah, hatiku sangat gusar!

Dan saat ini, rasa macam nak menangis je!

Hanya kepadaMu kami berharap, ya Allah…

1 comment:

RuMaH TuA said...

Sebaik2 pergantungan kepada Allah...
Insyaallah...

Tagging

art (1) breakfast (2) bunga (3) cinta (6) debaran (2) diari (3) Dungun (1) fotography (4) hati (3) idaman (1) jalan2 (1) just a letter (2) kaka (1) kata-kata (4) lagu (1) luahan (26) makan (2) math (1) my birthday (1) PBS (1) penantian (1) Ramadhan (1) result (1) sabar (2) sahabat (3) sakit (1) sebab (1) tumblr (1) ujian (2) ukhuwah (2)